Prestiżowa marka

Twój Słownik Nowożytnej Polszczyzny

Prestiżowa marka – znak firmowy, rozpoznawany przez klientów jako obdarzany szacunkiem. (patrz: Paradoks prestiżowej marki)

Paradoks prestiżowej marki – kupowanie przez osoby nie zasługujące na szacunek produktu w celu uzyskania szacunku innych ludzi.

Maciek

O AUTORZE: Czterdziestolatek, szczęśliwy mąż i tato. Bardzo lubię czytać, zarówno książki fabularne, jak i wiedzowe, chociaż ostatnio mam na to niewiele czasu. Hobby to także granie, obecnie na PS4 (z grami komputerowymi jestem zrośnięty jak z książkami, bo gram od czasów 8-bitowego Atari). Pisać lubię i muszę - to od zawsze moja naturalna potrzeba. Tego bloga założyłem, aby od czasu do czasu tę potrzebę zaspokoić.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Post comment