Prestiżowa marka

Last modified date

Comments: 0

Twój Słownik Nowożytnej Polszczyzny

Prestiżowa marka – znak firmowy, rozpoznawany przez klientów jako obdarzany szacunkiem. (patrz: Paradoks prestiżowej marki)

Paradoks prestiżowej marki – kupowanie przez osoby nie zasługujące na szacunek produktu w celu uzyskania szacunku innych ludzi.
 


Podobało Ci się? Wspieraj moje pisanie:

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Maciek

O AUTORZE: Czterdziestolatek, szczęśliwy mąż i tato. Bardzo lubię czytać, zarówno książki fabularne, jak i wiedzowe, chociaż ostatnio mam na to niewiele czasu. Hobby to także granie, obecnie na PS4 (z grami komputerowymi jestem zrośnięty jak z książkami, bo gram od czasów 8-bitowego Atari). Pisać lubię i muszę - to od zawsze moja naturalna potrzeba. Tego bloga założyłem, aby od czasu do czasu tę potrzebę zaspokoić.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Post comment